Ofte stillede spørgsmål - Butik

Hvordan kan jeg kontakte jeres kundeservice?

• Send os en e-mail på store@canon.dk

• Eller ring til os på (+45) 70 20 55 15

Vores kundeservice er åben mellem Mandag til fredag fra 8:00 til 20:00, Lørdag 9:00 til 18:00, Søndag fra 10:00 til 16:00.

Vi vil gøre vores bedste for at svare inden for en arbejdstime.

Vi tilbyder I øjeblikket kun support på engelsk.

Hvor meget koster og hvor lang tid tager det?

Vi tilbyder gratis levering på alle ordrer, som tager 3-5 arbejdsdage. Se nedenfor:

Type

Omkostninger

Detaljer

Gratis standardlevering

Gratis

Leveres inden for 3-5 arbejdsdage*

* Se oplysninger om leveringsundtagelser i afsnittet Levering

Flere oplysninger om vores leveringsservice.

Hvad er forudbestilling?

Forudbestilling giver dig mulighed for at købe et produkt, før det er tilgængeligt. Ved at forudbestille produktet, sikrer du, at du er blandt de første til at modtage produktet efter dets startdato for salg, hvor det er blevet tilgængeligt til at købe. Startdato for salg, som er vist under knappen Bestil, angiver den omtrentlige dato, hvor du vil modtage dit forudbestilte produkt.

Flere Ofte stillede spørgsmål om forudbestilling

Hvordan kan jeg følge min ordre?

Du kan logge på din Canon-konto for at følge din ordre. Men hvis du ikke har en konto, skal du kontakte vores kundeservice.

Flere oplysninger om vores leverings- og sporingsservice.

Jeg har ikke modtaget min vare. Kan jeg kontrollere status for min ordre?

Hvis du har en konto, kan du kontrollere status for din ordre ved at logge ind på din konto. Du kan også kontakte vores kundeservice.

Hvordan afgiver jeg en bestilling?

Hvis du har problemer med at afgive en bestilling, bedes du kontakte vores kundeservice.

Jeg har problemer med at installere mit produkt. Kan I hjælpe?

Ja, besøg produktsupport-sektionen på hjemmesiden for at få hjælp til at løse problemet.

Tilbyder I international levering?

Nej, vi leverer kun til adresser i Danmark.

Leverer I til flere adresser?

Nej, i øjeblikket kan vi kun levere alle varer i din ordre til én adresse efter dit valg. Hvis du har brug for, at varer skal leveres til flere adresser, skal du bestille varen/varerne separat og vælge eller indtaste den relevante adresse ved betalingen. Hvis du har en konto hos os, kan du gemme leveringsadresserne, så det er hurtigt og nemt at vælge dem, når du bestiller. Flere oplysninger om vores leveringsservice.

Hvis en vare er udsolgt online, kan jeg så bestille den over telefonen?

Vi kan ikke modtage ordrer over telefonen for varer, der er udsolgt på hjemmesiden.

Hvordan er jeres retur- og refusionspolitik?

Hvis du ombestemmer dig og ønsker at returnere din vare, kan du gøre dette gratis indenfor 30 dage fra datoen for modtagelse af din bestilling og få refunderet det fulde beløb*. Den 30 dages fortrydelsesret starter fra dagen efter den sidste vares ankomst.

* Se vores side Returnering og refusion for yderligere oplysninger.

Hvordan kan jeg returnere varer, der er købt på store.canon.dk?

Send en e-mail til vores kundeservice med følgende oplysninger: dit navn, ordrenummer, kontaktnummer og oplysninger om det produkt, du returnerer, samt dets serienummer.

Efter modtagelse af din mail sender vi dig en returseddel og returmærkat.

Se vores side Returnering og refusion for yderligere oplysninger.

Kan jeg annullere min ordre?

Du kan annullere din ordre, men kun forud for afsendelsen af varen/varerne. Kontakt vores kundeservice for at se, om din ordre kan annulleres.

Hvis du beslutter dig for at annullere, efter din vare er blevet afsendt, skal du vente, til den er blevet leveret. Du kan returnere varen til os gratis og modtage fuld refusion* inden for 30 dage fra datoen for modtagelsen af hele din ordre. Hvis du vælger at tilføje varer til din ordre, efter du har modtaget vores e-mail, der bekræfter afsendelse af dine varer, skal du afgive en ny ordre.

*Komplette handelsbetingelser

Flere oplysninger om vores returservice

Hvilke betalingsmetoder accepterer I?

Vi accepterer en række betalingskort og kreditkort (Visa, Mastercard, Maestro) samt Paypal.

Dine betalingskortoplysninger krypteres ved hjælp af branchestandard SSL-teknologi for at sikre, at de er fuldstændig beskyttede.

Hvornår skal jeg betale for min ordre?

Dit valg af betalingsmetode vil blive debiteret, når din ordre er afsendt fra vores lager. Det sker normalt op til 5 dage efter, din ordre er afgivet.

Hvorfor skal jeg oprette en konto online, hvis jeg allerede har en Canon-konto?

Canon-butikken er et nyt system, så du bliver nødt til at oprette en ny konto. Gå til linket "sign in or register" (log på eller registrer dig) øverst til højre på vores hjemmeside.

Skal jeg oprette en konto for at købe noget?

Du behøver ikke at oprette en konto for at foretage et køb. Men hvis du har en konto, kan du se din ordrestatus, og du har mulighed for at se tidligere ordrer. Så det er værd at bruge et par minutter på at registrere dig hos os.

Hvordan kan jeg ændre mit navn, min e-mailadresse eller adresse?

For at ændre dine oplysninger skal du logge på "My Account" (Min konto) øverst til højre på vores Canon-butiks hjemmeside. Klik på sektionen med personlige oplysninger, og opdater oplysningerne efter behov.

Jeg har glemt min adgangskode. Hvordan nulstiller jeg den?

Du nulstiller din adgangskode ved at gå til "Sign in" (Log på) øverst på Canon-butikkens hjemmeside, indtaste din e-mailadresse og klikke på linket "I’ve forgotten my password" (Jeg har glemt min adgangskode). Vi vil sende dig en e-mail med yderligere oplysninger om, hvordan du nulstiller din adgangskode.

Husk at tjekke din spam-mappe, da e-mailen kan havne der.

Hvordan er vilkårene for jeres produktgaranti/reklamationsret?

Alle Canon-kameraer, -videokameraer og -printere og noget tilbehør (se de enkelte produktbeskrivelser for bekræftelse), der er købt i vores online-butik, er dækket af minimum 2 års garanti* (producentens kommercielle garanti).
*Undtagelser gælder. Se punkt 10 i vores handelsbetingelser for yderligere oplysninger.

Hvordan er jeres vilkår og betingelser?

Læs vores komplette handelsbetingelser og cookie-politik.

Hvordan får jeg en momsfaktura?

Via din Canon-konto eller ved at kontakte vores kundeservice.