Welcome to the Canon Store

Welcome to the Canon Store

Ofte stillede spørgsmål om forudbestilling

Hvad er forudbestilling?

Forudbestilling giver dig mulighed for at købe et produkt, før det er tilgængeligt. Ved at forudbestille produktet, sikrer du, at du er blandt de første til at modtage produktet efter dets startdato for salg, hvor det er blevet tilgængeligt til at købe. Startdato for salg, som er vist under knappen Bestil, angiver den omtrentlige dato, hvor du vil modtage dit forudbestilte produkt.

Hvorfor forudbestille en vare?

Forudbestilling giver dig en problemfri løsning til reservation af et produkt. Den sikrer, at du er blandt de første til at modtage det længe ventede produkt. Men det er ikke alt. Forhåndsbestilling betyder, at du ikke behøver stå i kø i din nærmeste butik på lanceringsdatoen eller vente endnu længere, fordi det ønskede produkt er udsolgt. Ved at forudbestille får du produktet sendt direkte til dig, så snart det er tilgængeligt, så du modtager det på lanceringsdatoen eller kort tid efter.

Hvad er reservering?

Når et produkt annonceres, tilbyder vi vores kunder muligheden for reservering og forudbestilling af produktet før startdato for salg. Mængden af produkter, der kan forudbestilles er dog begrænset. Det betyder, at vi kan løbe tør i vores forudtildelte lagerbeholdning, hvilket også betyder, at vi ikke kan sikre, at du vil være blandt de første kunder, der modtager et forudbestilt produkt.

I tilfælde af, at dette sker, kan du stadig reservere et produkt, men vi vil først kunne levere det, når vi får flere på lager. Vi vil naturligvis give dig en forventet dato for, hvornår vi vil have flere på lager. Den yderligere lagerbeholdning kan reserveres i modsætning til forudbestilles.

Hvornår vil jeg modtage min ordre?

Din ordre vil normalt blive sendt lige før startdato for salg/dato for lancering, hvilket betyder, at du modtager produktet på eller meget kort tid efter den faktiske startdato for salg.

Hvis din ordre er reserveret, sender vi den til dig, så snart vi får flere på lager.

Kan jeg kombinere mit forudbestilte køb med andre ordrer?

Selvfølgelig, men hvis du ønsker at modtage dine ikke-forudbestilte produkter så hurtigt som muligt, anbefaler vi at bestille dem separat. Hvis du bestiller ikke-forudbestilte varer sammen med forudbestilte produkter, kan leveringen af hele ordren blive forsinket. Husk, at vi tilbyder gratis levering på alle ordrer! Så det er måske en god idé at bestille ikke-forudbestilte produkter separat.

Under betaling får jeg at vide, jeg blev opkrævet 0,00 kr., er det korrekt?

Under betaling af en forudbestilling godkender vi først kortet, men opkræver ikke betaling for ordren endnu. Dette skyldes, at det kan tage et par uger at sende dit produkt, og vi opkræver dig først for produktet, når vi er klar til at sende det. For at sikre at du har tilstrækkelige midler før afsendelse, underretter vi dig via e-mail et par dage før levering for at minde dig om, at vi vil trække ordrens fulde beløb på dit kort. Både ordreoversigten og e-mailbekræftelsen viser det samlede beløb for din ordre. Hvis du ikke har tilstrækkeligt med penge på kortet, når vi skal til at afsende din ordre, vil ordren desværre blive annulleret.

Hvornår skal jeg betale for min ordre?

Vi trækker ikke ordrebeløbet, før vi er klar til at afsende din ordre. For at sikre at du har tilstrækkeligt med penge på dit kort, underretter vi dig via e-mail, et par dage før vi vil trække beløbet, så du har en chance for at tjekke, om du har tilstrækkelige midler, før du bliver opkrævet.

Kan jeg ændre min ordre?

Desværre kan ordrer ikke ændres, efter de har været gennem betalingsprocessen. Det betyder, at vi ikke kan ændre din fakturerings- og leveringsadresse, efter du har afgivet din ordre. Hvis du er nødt til at ændre din ordre, vil du blive bedt om at annullere din eksisterende ordre og afgive en ny. Dette vil dog betyde, at du kan miste din plads i køen og kan ende med at modtage det produkt, du bestilte, senere end oprindeligt forventet.

Kan jeg annullere min ordre?

Vi forstår, at du måske ændrer mening efter bestilling. Hvis dette sker, kan du annullere din ordre, før den er afsendt. Efter din ordre er afsendt, vil det ikke længere være muligt at annullere den. Men du kan dog altid returnere uønskede varer inden for 14 dage fra levering. Kontakt vores kundeservice, de vil med glæde hjælpe dig med at returnere dine ordrer.

Kan jeg returnere min ordre?

Vi ønsker, at du bliver glad for dit Canon-køb. Men hvis du skifter mening og føler, at det produkt, du har købt, ikke passer til dig, eller du af anden årsag ønsker at returnere produktet, er du mere end velkommen til at gøre dette. Bemærk, at uønskede varer skal returneres inden 14 dage fra modtagelsestidspunktet. Kontakt vores kundeservice, hvis du vil returnere dit produkt.

Hvad hvis mit kort er udløbet, når I skal til at sende det forudbestilte produkt?

Desværre kan vi ikke ændre betalings- og forsendelsesoplysninger, efter at en ordre er afgivet. Dette er for at beskytte dig mod svindel. Din ordre vil blive annulleret, hvis dit kort er udløbet på det tidspunkt, vi forsøger at opkræve betaling. Hvis dit kort udløber, før vi har underrettet dig om, at din ordre er blevet afsendt, skal du kontakte os for at annullere din oprindelige ordre og afgive en ny.

Kan alle produkter forudbestilles?

Nej, det er kun udvalgte produkter, der kan forudbestilles. Du vil se et ikon på produktsiden, der viser, hvilke produkter der kan forudbestilles. Når et produkt har passeret sin startdato for salg, er forudbestilling ikke længere muligt for dette produkt.

Hvordan kan jeg være sikker på, at I har modtaget min forudbestilling?

Når du har afsluttet din bestilling, vil du modtage en e-mail, der bekræfter, at vi har modtaget den. E-mailbekræftelsen angiver, hvilke produkter du har bestilt samt den anslåede afsendelsesdato. Hvis du har afgivet en ordre, men endnu ikke har modtaget en e-mailbekræftelse inden for 24 timer, skal du kontakte vores kundeservice.