Welcome to the Canon Store

Welcome to the Canon Store

Canon 3 items in your basket

Canon
Items subtotal £ 300.00
You have qualified for FREE delivery daf dafd You have qualified for FREE delivery

Empty Basket

You don't have any items in your basket right now.

Ofte stillede spørgsmål - Butik

Hvordan kan jeg kontakte jeres kundeservice?

• Send os en e-mail på store.dk@cc.canon-europe.com

• Eller ring til os på (+45) 70 20 55 15

Vores kundeservice er åben mellem: kl. 09 og 17 (lukket weekender og helligdage), mandag til fredag. Vi vil gøre alt, hvad vi kan, for at svare dig inden for tre til fem hverdage.

COVID-19 INFORMATION TIL VORES KUNDER

Vores online-butik er åben, og leverancerne foregår stadig som normalt. Hvis du har specifikke spørgsmål vedr. leverancer og returneringer i forbindelse med COVID-19, kan du besøge vores særlige side med ofte stillede spørgsmål.

Hvor meget koster levering i Danmark, og hvor lang tid tager det?

Vi tilbyder gratis levering for alle ordrer på DKK 300,00 og derover. Ordrer leveres inden for 2-3 arbejdsdage.

* Se oplysninger om leveringsundtagelser i afsnittet Levering

Flere oplysninger om vores leveringsservice.

Hvordan kan jeg følge min ordre?

Du kan logge på din Canon-konto for at følge din ordre. Men hvis du ikke har en konto, skal du kontakte vores kundeservice.

Flere oplysninger om vores leverings- og sporingsservice.

Tilbyder I international levering?

Nej, vi leverer kun til adresser i Danmark.

Jeg har ikke modtaget min vare. Kan jeg kontrollere status for min ordre?

Hvis du har en konto, kan du kontrollere status for din ordre ved at logge ind på din konto. Du kan også kontakte vores kundeservice.

Hvordan afgiver jeg en bestilling?

Hvis du har problemer med at afgive en bestilling, bedes du kontakte vores kundeservice.

Leverer I til flere adresser?

Nej, i øjeblikket kan vi kun levere alle varer i din ordre til én adresse efter dit valg. Hvis du har brug for, at varer skal leveres til flere adresser, skal du bestille varen/varerne separat og vælge eller indtaste den relevante adresse ved betalingen. Hvis du har en konto hos os, kan du gemme leveringsadresserne, så det er hurtigt og nemt at vælge dem, når du bestiller. Flere oplysninger om vores leveringsservice.

Hvordan kan jeg se min faktura?

Hvis du har lavet en bestilling som registreret bruger, skal du logges på for at se din faktura. For at se den, klik blot på ‘Min konto’, og vælg ‘Ordrer’. Vælg datoen, hvor du bestilte ordren i rullemenuen, klik derefter på ‘Vis detaljer og faktura’. Når du er her, kan du få vist, downloade eller printe din faktura.
Hvis du har foretaget en bestilling med en gæstekonto, skal du kontakte kundeservice for at få en kopi af din faktura.
Bemærk, at du vil kunne se din faktura, når din ordre er afsendt.

Kan jeg få refunderet moms på mit køb?

Nej. Vi beklager, men vores webshop er dedikeret til forbrugere. Hvis du er en virksomhed, skal du vide, at vi ikke udsteder momsfakturaer til vores kunder, der køber gennem vores B2C-webshop. Derfor vil du som virksomhed ikke kunne få refunderet momsbeløbet for dit køb.

Hvordan er jeres retur- og refusionspolitik?

* Se vores side Returnering og refusion for yderligere oplysninger.

Hvordan kan jeg returnere varer, der er købt på store.canon.dk?

Send en e-mail til vores kundeservice med følgende oplysninger: dit navn, ordrenummer, kontaktnummer og oplysninger om det produkt, du returnerer, samt dets serienummer.

Efter modtagelse af din mail sender vi dig en returseddel og returmærkat.

Se vores side Returnering og refusion for yderligere oplysninger.

Kan jeg annullere min ordre?

Du kan annullere din ordre, men kun forud for afsendelsen af varen/varerne. Kontakt vores kundeservice for at se, om din ordre kan annulleres.

Hvis du beslutter dig for at annullere, efter din vare er blevet afsendt, skal du vente, til den er blevet leveret. Du kan returnere varen til os gratis og modtage fuld refusion* inden for 30 dage fra datoen for modtagelsen af hele din ordre. Hvis du vælger at tilføje varer til din ordre, efter du har modtaget vores e-mail, der bekræfter afsendelse af dine varer, skal du afgive en ny ordre.

*Komplette handelsbetingelser

Flere oplysninger om vores returservice

Hvad er forudbestilling?

Forudbestilling giver dig mulighed for at købe et produkt, før det er tilgængeligt. Ved at forudbestille produktet, sikrer du, at du er blandt de første til at modtage produktet efter dets startdato for salg, hvor det er blevet tilgængeligt til at købe. Startdato for salg, som er vist under knappen Bestil, angiver den omtrentlige dato, hvor du vil modtage dit forudbestilte produkt.

Flere Ofte stillede spørgsmål om forudbestilling

Hvis en vare er udsolgt online, kan jeg så bestille den over telefonen?

Vi kan ikke modtage ordrer over telefonen for varer, der er udsolgt på hjemmesiden.

Hvilke betalingsmetoder accepterer I?

Vi accepterer en række betalingskort og kreditkort (herunder VISA, Mastercard, Maestro og American Express) samt PayPal, Apple Pay og Google Pay.

Dine betalingskortoplysninger krypteres ved hjælp af branchestandardiseret SSL-teknologi for at sikre, at de er fuldstændig beskyttede.

Skal jeg oprette en konto for at købe noget?

Du behøver ikke at oprette en konto for at foretage et køb. Men hvis du har en konto, kan du se din ordrestatus, og du har mulighed for at se tidligere ordrer. Så det er værd at bruge et par minutter på at registrere dig hos os.

Hvorfor skal jeg oprette en konto online, hvis jeg allerede har en Canon-konto?

Canon-butikken er et nyt system, så du bliver nødt til at oprette en ny konto. Gå til linket "sign in or register" (log på eller registrer dig) øverst til højre på vores hjemmeside.

Hvornår skal jeg betale for min ordre?

Dit valg af betalingsmetode vil blive debiteret, når din ordre er afsendt fra vores lager. Det sker normalt op til 5 dage efter, din ordre er afgivet.

Jeg har problemer med at installere mit produkt. Kan I hjælpe?

Ja, besøg produktsupport-sektionen på hjemmesiden for at få hjælp til at løse problemet.

Hvordan kan jeg ændre mit navn, min e-mailadresse eller adresse?

For at ændre dine oplysninger skal du logge på "My Account" (Min konto) øverst til højre på vores Canon-butiks hjemmeside. Klik på sektionen med personlige oplysninger, og opdater oplysningerne efter behov.

Jeg har glemt min adgangskode. Hvordan nulstiller jeg den?

Du nulstiller din adgangskode ved at gå til "Sign in" (Log på) øverst på Canon-butikkens hjemmeside, indtaste din e-mailadresse og klikke på linket "I’ve forgotten my password" (Jeg har glemt min adgangskode). Vi vil sende dig en e-mail med yderligere oplysninger om, hvordan du nulstiller din adgangskode.

Husk at tjekke din spam-mappe, da e-mailen kan havne der.

Hvordan er vilkårene for jeres produktgaranti/reklamationsret?

Alle Canon hardware-produkter (se de enkelte produktbeskrivelser for bekræftelse) købt fra den officielle Canon Store er dækket af en 2 års producentgaranti (Canons europæiske garantisystem: EWS) i tillæg til din lovmæssige garanti.

Se punkt 9 i vores handelsbetingelser for yderligere oplysninger.

Hvordan er jeres vilkår og betingelser?

Læs vores komplette handelsbetingelser og cookie-politik.

GDPR-forespørgsler:

Kunder skal sende en e-mail til DataProtectionOfficer@canon-europe.com, hvis de ønsker at få fjernet deres oplysninger fra alle Canon GDPR-forespørgsler.